viernes, 23 de febrero de 2018

Presentacions conte "Marieta i el llapis misteriós"


MARIETA I EL LLAPIS MISTERIÓS

Un dels meus somnis era fer un conte i veure'l publicat, i he tingut la sort que aquest somni se me va complir l'any passat, 2017. He sigut l'autora del text i de les il·lustracions.
Del conte destacaria sobretot tres aspectes:
1. Es un conte infantil, dirigit sobretot a les primeres edats, quan encara no han començat a llegir o estan aprenent.
2. A l'hora de fer les il·lustracions vaig utilitzar plastilina, cartolines, feltre, i després les vaig fotografiar.
3. Al final del conte s'inlcouen activitats per complementar la lectura.

 Gràcies a la confiança de l'editorial valenciana Edicions 96 la meua obra va veure la llum cap al mes d'octubre del 2017 i sempre recordaré la sensació de la primera volta que vaig vore i vaig tocar el llibre físicament. Estava molt contenta i orgullosa!. Però la cosa no acabava ahi, haviem de promocionar-lo i difondre'l.

Molt amablement la Biblioteca Caterina Figueras de Tona (Barcelona) i a la llibreria Detroit d'Alcoi (Alacant) em van cedir el seu espai per poder fer la presentació del conte. En totes dues presentacions va haver molta assistència de públic i vaig acabar satisfeta de veure que els xiquets i les xiquetes mostraven interès i volien anar a casa a llegir-lo o a que els el llegiren. També va ser emocionant quan venien i demanaven que els el signara, em va fer molta il·lusió !.  En Tona la presentació va ser el 23 de novembre i en Alcoi el 9 de desembre de 2017.




Per fer les presentacions vaig crear un altre conte dibuixat i després projectat que em va servir per donar pas a "Marieta i el llapis misteriós", es diu "Clementona":





Presentació a Tona:




Presentació a Alcoi:










No hay comentarios:

Publicar un comentario